דף ראשי / חדשות

שלב שני: מענקי פרישה מוגדלים ומכופלים לפורשים מרצון מסלקום

התוכנית אינה מוגבלת במספר הפורשים אך בחברה מעריכים כי מאות עובדים ינסו להיכלל בתוכנית, כאשר בסופו של דבר יהיה מדובר בכל היותר על 150 עובדים שיקבלו בנוסף לפיצויי פיטורים גם שורה ארוכה של הטבות

שלב שני: מענקי פרישה מוגדלים ומכופלים לפורשים מרצון מסלקום

26/05/2016 חדשות

התוכנית אינה מוגבלת במספר הפורשים אך בחברה מעריכים כי מאות עובדים ינסו להיכלל בתוכנית, כאשר בסופו של דבר יהיה מדובר בכל היותר על 150 עובדים שיקבלו בנוסף לפיצויי פיטורים גם שורה ארוכה של הטבות

 

פיצויים ומענקים מוגדלים לפי שנות ותק מוכפלות, פנסיית גישור מוקדמת לבני 58 ומעלה, ליווי מס מקצועי ויוקרתי, חבילת רכב וטלפון לתקופת הסתגלות ועוד הרבה הטבות מופלגות אחרות יקבלו הפורשים מרצון מסלקום.

מדובר בפעימה שנייה בתוכנית הפרישה מרצון מסלקום. השבוע ועד עובדי החברה חתם על הסכם נוסף עם ההנהלה, המאפשר לעובדים הפורשים ליהנות מחבילת פרישה מוגדלת ומכופלת. היקף ההפרשה יעמוד על כ- 20 מיליון שקל.

"לאחר משא-ומתן אינטנסיבי ולאחר שהצדדים הגיעו להסכמות", נמסר מוועד העובדים. "במסגרת התוכנית, כל עובד עם ותק של 30 חודשים ומעלה יוכל, אם ירצה בכך, לסיים את עבודתו בקבוצה, מלווה במצנח כלכלי משמעותי בדמות תנאי פרישה מוגדלים במיוחד. החל מהיום ובמהלך שלושת השבועות הקרובים בלבד, כלל עובדי החברה שעומדים בתנאי הוותק, יוכלו להגיש להנהלה את בקשתם להיכלל בתוכנית".

התוכנית אינה מוגבלת במספר הפורשים אך בחברה מעריכים כי מאות עובדים ינסו להיכלל בתוכנית, כאשר בסופו של דבר יהיה מדובר בכל היותר על 150 עובדים. הם יפרשו מהחברה מרצון ובתמורה, בתוך שבועות ספורים, הם יקבלו חבילת פרישה עם שורה ארוכה של הטבות.

ההטבות שיקבלו עובדי סלקום
מבין ההטבות, מענקים מוגדלים לפי שנות ותק מוכפלות בשכר. כך לדוגמה, עובד בעל ותק של 15 שנים בחברת סלקום, יקבל בנוסף לפיצויי פיטורים גם מענק בגובה של 15 משכורות. עובדים מעל גיל 45 יקבלו במקרה זה 16 משכורות.

עובדים מעל גיל 58, גברים ונשים, יהיו זכאים לבחור בין פנסיית גישור לקצבה מהוונת כסכום חד פעמי. בנוסף הם ימשיכו לקבל הפרשות פנסיה על בסיס משכורת אחרונה עד גיל 67.

וזה לא הכל, הפורשים מרצון יקבלו גם ביטוח בריאות מוזל, ליווי אישי במציאת עבודה, הטבה לייעוץ וליווי פנסיוני מקצועי וצמוד בחינם. העובדים שברשותם היה רכב חובה וטלפון ימשיכו ליהנות מההטבה לתקופה של 3 חודשים נוספים.

מיה יניב, יו"ר ועד עובדי סלקום: "גם בזמנים מורכבים עבור ענף הסלולר בכלל וקבוצת סלקום בפרט, הצלחנו להשיג לעובדים תנאי פרישה חלומיים, שהם הרבה מעבר למקובל בשוק. שוב הוכחנו את נחיצותו של ועד עובדים חזק. התנאים המוצעים יאפשרו לפורשים מרצון לצאת לדרך חדשה בחייהם עם גב כלכלי זקוף ואיתן".

חדשות בנושא

11/12/2022 הסכמים קיבוציים

צו הרחבה בשירות המוקד והסיור

להבדיל מתנאי שכר, המוגדרים בצווי ההרחבה בענף השמירה והאבטחה, בצו ההרחבה בענף שירותי המוקד והסיור מסתמנת פגיעה משמעות בזכויות העובדים.

20/03/2020 חדשות

עו”ד יעקב שניטמן, דיני עבודה בעידן הקורונה

שאלות ותשובות בעקבות התפשטות הקורונה וההנחיות החדשות, צצות שאלות ותהיות רבות בכל הקשור לנגיף ולהשפעות הכלכליות שלו עלינו. בכתבה הבאה עורך הדין יעקב שניטמן המתמחה בדיני עבודה יספק תשובות לשאלות הבוערות כדי שתקבלו תמונה בהירה יותר על המצב